Teltház önerőből

Be lehet itthon indítani egy zenei karriert, projektet, rendezvényt vagy akár egy bulit önerőből?

A modern kor lehetőségeinek köszönhetően végre IGEN!Mutasd a könyvet!
konyvc

Ne pazarold feleslegesen az időd, csak akkor olvass tovább, ha az alábbiak közül legalább egy igaz rád!

Örülünk, hogy eljutottál idáig, ez azt jelenti, hogy egy szakmában evezünk!

A „Zenei karrier önerőből” című könyv szerzője, Bánkuti Dániel közel 1000 eladott példány után döntött úgy, hogy 2018-ban megírja a folytatást. Ebben a „zöld” könyvében arra vállalkozik, hogy megmutassa, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre egy sikeres zenei brand felépítéséhez.

  • Zenész vagy és szeretnéd, ha több fellépésed lenne, esetleg még a szervező is Te akarsz lenni emellett.
  • Klubtulajdonos vagy, esetleg promóterként dolgozol, de már nehezen tartasz lépést a rohanó világgal és a rengeteg lehetőséggel.
  • Rádióműsort, kiadót, vagy Youtube csatornát szeretnél indítani.
  • A szórakoztatóiparban dolgozol.

MUTATJUK SZERINTÜNK MIÉRT KELLENE ELOLVASNOD EZT A ZENEIPARI KÖNYVET!

Az alábbi kérdésekre adok majd kézzel fogható válaszokat:

  • Hogyan építs fel működő közösséget 0, azaz nulla Ft-ból?
  • Hogyan érd el közösségépítéssel, hogy fellépéseid legyenek?
  • Hogyan építs fel működő zenei brandet?
  • Hogyan mérd fel, mire mozdul meg a közösséged?
  • Hogyan szervezd meg a saját rendezvényedet?
  • Hogyan működtess klubot sikeresen?
  • Hogyan reklámozd hatékonyan a rendezvényeidet?
  • Hogyan NE ess bele a kezdők hibáiba?

NÉZD MEG MÁSOK MIT ÍRTAK A KÖNYVRŐL!

NE RENDELJ ZSÁKBAMACSKÁT!

Olvasd el a Manzárd Café, az egyik legnagyobb hazai könyves blog véleményét a könyvről!

“Az első könyvnél még csak éreztem, a másodiknál már meg is bizonyosodtam Dani missziójáról, miszerint szeretne olyat és úgy adni a zene iránt érdeklődőknek, amit és ahogy más még idehaza nem. Úgy építi és tartja egyben a közösségét, hogy őszintén, elvárások nélkül segít a kezdő vagy haladó zenészeken, valamint a zenei szakma iránt komolyan érdeklődőkön egyaránt az előrejutásban. Átadja a hosszú évek alatt megszerzett tudását, inspirál, ösztönöz és pártfogol. A Telt ház önerőből című könyv ismét hatalmas ajándékcsomag a karácsonyfa alatt, amelyben gyakorlatilag minden hasznos információ megtalálható a partiszervezés alapjaival kapcsolatban, és még ennél sokkal több is. Bár nem terveztem sosem, hogy bulit szervezzek, de a cím sokkal többet takar ennél; hozzám hasonlóan bárki haszonnal forgathatja, aki a zene témakörén belül bármit el szeretne érni! Második év, második könyv, és nagyon remélem, hogy a tendencia folytatódik, mert szeretnék minden évben valami újat tanulni Danitól!”

MITŐL LESZ IGAZÁN HITELES A KÖNYV?

Mert a szerző az írás során nem csak a saját, zeneipari szakemberként, marketingesként és label managerként szerzett tapasztalataira támaszkodott, hanem 50, zömmel az ország vezető klubtulajdonosainak, koncert- és fesztiválszervezőinek, valamint előadóinak tanácsaira is.

Ezt egészítette ki rengeteg hazai és külföldi fesztiválról, sikeres partisorozatról készített esettanulmánnyal. Hiszen mások sikeréből lehet igazán sokat tanulni!

Ebből áll össze a ma elérhető legütősebb tudásanyag, amely minden zenész vagy zenével foglalkozó szakember számára hatalmas segítség.

Ebből a zeneipari könyvből megtanulhatod:

  • hogyan építs fel egy sikeres bulisorozatot,
  • előadóként hogyan érd el közösségépítéssel, hogy egyre több megkeresésed és felkérésed legyen.

Oldalról-oldalra tárul majd fel előtted az összes lehetséges buktató, tipp és trükk, amire VALAHA szükséged lehet.

Kinek szól ez a könyv?
Két csoport számára lesz életmentő.

  • Egyrészt a zenészeknek, zenekaroknak, énekeseknek, DJ-nek, producereknek
  • másrészt pedig a klubtulajoknak, promótereknek és szervezőknek.

 Zenész, énekes, DJ vagy producer vagy?
Első gondolatra hajlamos lehetsz azt hinni, hogy a buliszervezés és közösségépítés nem a Te dolgod, hanem a bookingosé és a menedzsmenté, így legyintve passzolod a témát.

Ám igazából, amint az az előző “Zenei karrier önerőből” c. zeneipari könyvből is kiderült, ahhoz, hogy legyen egy koncertszervező embered és egy menedzsment a hátad mögött, nem kevés évet kell eltöltened a szakmában. 

Addig meg azért jó lenne fellépni, gyakorlatot és tapasztalatot szerezni, építeni a közösséged, nem igaz?

Mivel ezek a feladatok teljesen rád hárulnak, először egyedül kell magadnak felépíteni saját közösségedet a médiában. Ráadásul 1-2 év után ezeket az embereket meg kell tanulnod mozgósítani is a fellépéseid helyszínére.

klubtulaj, promóter nem fog helyetted, neked közösséget építeni. Ugyan van egy törzsközönség minden rendezvényen, de ők nem miattad vannak ott, és kár is abban a tévhitben ringatni magadat, hogy megmozdulnának a neved hallatán, ha egy másik városban lépnél fel, vagy extrém esetben, akár másnap emlékeznének a nevedre.

Páran biztosan lesznek, akik majd csatlakoznak a közösségedhez egy jó buli után, de a nagy részének egyetlen művész leszel a sok közül, akinél jó volt a zene és ennyi.

Így elérkeztünk ahhoz a kritikus ponthoz, hogy ha magadnak nem építed fel és szervezed meg a lehetőséget, akkor statisztikai alapon elég kicsi az esélye, hogy majd más ezt megteszi helyetted.

A könyv segítségével nem csak azt tanulod meg,

  • hogyan lehet felépíteni egy működő közösséget,
  • hanem azt is, hogyan lehet az első saját bulikat megszervezni, viszonylag limitált költségekből.

Mert emiatt tudsz majd a lehető leghamarabb, a leghatékonyabban bekerülni a zenei körforgásba, és ehhez nem feltétlenül kell hetedhét országra szóló slágert írnod.

És ha klubtulaj, promóter vagy szervező vagyok?
Ez a zeneipari könyv azokat a tapasztalatokat is hivatott bemutatni az elmúlt évekből, amelyeket a szerző számos klubtulajdonos, és partisorozat-szervezővel való közös munka során gyűjtött. Ezek tanulságai pedig bárki számára hasznos és instant megvalósítható ötletcsokrot kínálnak.

  • Ha régi motoros vagy, lehet, hogy evidens lesz néhány információ a könyvben, viszont az egész zenei piac annyit változott pár év alatt, hogy biztosak vagyunk benne, Te is rengeteg új infót kapsz majd az olvasás során.

A könyv segít majd ismét képbe kerülni, mert a régi módszerek már nem feltétlenül működnek, sem egy klub üzemeltetésében, sem egy partisorozat szervezése esetén. Ezért kell például teljesen kimaxolni a közösségi média eszközeit és lehetőségeit! 

  • Az újonnan belevágó szervezőknek pedig erősen, szinte kötelezően ajánlott a könyv minden oldala. Bátran ki merjük jelenteni, hogy milliókat lehet majd spórolni a tippek segítségével! Már azzal is, ha betartod a „Mit ne csináljunk?” részeket.

Hiszen tudod, okos ember a másik hibájából tanul!

MENNYIBE KERÜL ÉS HOGYAN JUTHATSZ HOZZÁ?

Mindezt, a fentebb részletesen kifejtett tudás, mindössze 4990 Ft-ért a Tiéd lehet!

Kényelmes és gyors szállítás

A házhozszállítást és a csomagautomatákba való szállítást a Foxpost végzi, így már a feladástól kezdve nyomon tudod követni a könyv útját, vagy akár módosítani a kiszállítás dátumát.

Alapesetben külföldre nem szállítunk. Ennek egyszerű oka van: maga szállítási költség. Ebben az esetben azt javasoljuk, ha teheted, inkább egyeztess egy hozzátartozóddal vagy barátoddal, és kérd az ő magyarországi címére a csomagot.

Ha nem jelent gondot a magas szállítási költség, kérlek írj e-mailt az info@mpwmedia.hu címre, hogy egyeztetni tudjuk a részleteket az adott országra vonatkozóan.

Biztonságos kártyás fizetés
A bankkártyás fizetés 100%-ban biztonságos megoldás, amely esetünkben a dán székhelyű Barion rendszerén keresztül történik.

Milyen kártyával fizethetsz? MasterCard, Visa, Maestro, vagy Visa Electron kártyákat is gond nélkül elfogad a rendszer.

Amennyiben nem szeretnél bankkártyával fizetniutánvéttel is kérheted, vagy akár a személyes átvételi ponton is ki tudod fizetni a könyvet, a Nyugati pályaudvarnál.

Élménygarancia
1000%-ig biztosak vagyunk, hogy tetszeni fog a könyv, ezért 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Tehát, ha valami csoda folytán mégsem tetszik, és úgy gondolod, hogy semmilyen gyakorlatias dolgot nem találtál benne, akkor nincs más dolgod, mint visszaküldeni és szó nélkül visszafizetjük az árát!

INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

2 könyv vásárlása esetén ingyenes házhozszállítás biztosítunk

AKCIÓ

3 könyv vásárlása esetén nem csak a házhozszállítás lesz ingyen, de még a szerző 30.000 Ft értékű “Zene promóció és népszerűsítés” online tréningjét is AJÁNDÉKBA kapod!

Ha 4 könyvet vásárolsz egyszerre, a fentieken túl még egy 5000 Ft kedvezményt biztosító kupont is adunk, amelyet Bánkuti Dániel bármelyik személyes tanácsadására beválthatsz!

  • Fizess bankkártyával vagy banki átutalással!
  • 4 990 Ft
  • 240 oldalas szöveges tartalom
  • 14 napos pénzvisszafizetési garancia
  • bruttó ár, üzleti könyvként elszámolható
  • Megveszem

A KÖNYVRŐL

Amit rólam érdemes tudni

Bánkuti Dániel az MPW media alapítójazeneipari szakértőzenei vlogger, mentor és a Zenei Karrier ÖnerőbőlZeneírás és kiadás Önerőből, a Telt Ház Önerőből, valamint a YouTube csatornaépítés c. zeneipari könyvek szerzője.

Ismerheted zenei mentorként, az MPW több, mint 8 ezer követős szakmai csatorna, valamint a saját, több, mint 30 ezer követőt számláló Youtube csatornája vloggereként is. Ám az is lehet, hogy egy-egy online vagy offline előadásról ismered, esetleg cikkeivel és oktató videóival találkoztál már, ugyanis zenei tartalomgyártóként és producerként ezzel is foglalkozik.

MINT ZENEI PRODUCER ÉS ELŐADÓ
Zenei producer DJ-ként alapította meg akkori társával, Klinger Danival Magyarország egyik legelső producer duóját, a FlameMakers-t. Ezzel a projekttel az ország szinte összes szórakozóhelyét körbe turnézták, eljutottak a vidéki, és a hajógyári sziget legendás klubjaitól, egészen a Balaton Sound nagyszínpadáig. Sokat szerepeltek vele a médiában is, dalaikat (illetve olyan dalokat, amelyekben közreműködtek) játszotta szinte az összes rádió, és vendégként meghívták őket az akkoriban fellelhető összes TV-műsorba is.

A projekt sikerét mutatja, hogy eljutottak vele Németországba, Ausztriába, Svájcba, Szlovákiába, Ukrajnába és Szerbiába is az évek során.

Nem hiába, hiszen a formációt 5 alkalommal jelölték a Magyar Lemezlovas Egyesület “év producere” címre. Több klubhimnusz is született a kezük alatt, a zenéiket pedig a rádióban és az ország legnagyobb szórakozóhelyein játszották.

A hazai szakmából szinte mindenkivel dolgoztak, aki számít, hol, mint zenei társproducer, hol, mint ghostproducer.

2012 után egy többéves külföldi szerződésnek köszönhetően a FlameMakers története a világ egyik legnagyobb dance kiadójánál folytatódott. Daniék itt a legnagyobb pop előadók, énekesek mellett, – mögött, – alatt dolgozhattak, úgy, mint Timati, P Diddy, Kalenna, DJ Antoine, Mario Winans, Akon, Pitbull, Snoop Dogg, Timbaland, Craig David, Busta Ryhmes, Eve, Flo Rida, Scooter.

Az 5 év alatt Németországban, Ausztriában és Svájcban 3 arany, illetve platinalemezt zsebeltek be albumeladásokból. Rengeteg dal, amelynek születésében zenei producerként közreműködtek, többször is vezette a külföldi iTunes eladásokat, vagy rádiós listákat.  Svájc területén pedig saját mixlemezük is jelent meg (fizikai formátumban).

2016-tól, kiadói problémák miatt, a FlameMakers projekt a szerződés lejártáig szünetelt, ezért Dani még ugyanebben az évben egy független, szóló edm projektet bocsájtott útjára, Dan Domino néven. Ezzel 1 év alatt sikerült elérni, hogy a legnagyobb nemzetközi sztárelőadók, illetve rádiók játsszák a dalait, mint például Tiesto, Fedde Le Grand, David Guetta, W&W, Avicii, Chuckie, Deorro és BBC Radio 1.

MINT A MAGYAR PRODUCER WORKSHOP (MPW) ALAPÍTÓJA
2017 januárjában indította el zeneipari szakértőként Magyarország egyetlen zenével foglalkozó oktatócsatornáját, amelyre ma bátran mondhatjuk, hogy az ország egyik legjobban fejlődő zeneipari kezdeményezése és közössége.

A közösség és az információkkal és oktatóanyagokkal megjelenő műsorok nemcsak a kezdő zenészeket, hanem a profikat is segítik. A csatorna adásait hétről-hétre többezren követik, nem is csoda, hiszen rengeteg szakmai interjúval és zeneipari érdekességgel büszkélkedik. 2018 óta már heti 2 alkalommal zenekészítést segítő tartalmakkal is jelentkezik.

A műsorokhoz egy óriási, összetartó, egymás segítő közösség is szerveződött. Ennek a csoportnak szervezett már több, mint 5 alkalommal, közel 500 fős zenei konferenciákat Bánkuti Dani, amelyeken elismert, külföldi zenei tech gyártók (pl. Universal Audio) képviselői is vettek részt meghívott vendégként.

2018 őszétől a műsorhoz csatlakozott Magyarország egyik legjobb hangmérnöke, Sellyei Tamás is, így az irodából saját stúdióba költözött műsor heti adásai már az ő társaságában zajlanak. A műsor szakmai színvonalát a hazai zeneipari szakma krémje is elismeri, ezért is támogatják teljes vállszélességgel a kezdeményezést.

MINT ZENEI TARTALOMGYÁRTÓ
A szerző YouTube szakértőként több YouTube csatornát is felépített 2017 óta, amelyekhez heti rendszerességgel készít zenei vagy ehhez kapcsolódó tartalmakat. Ezek egyike a Magyar Producer Workshop közel 10 ezer követővel rendelkező csatornája, amely két, egyenként 3600 főt is meghaladó zárt csoporttal rendelkezik, ahova a szerző hétről-hétre készít tartalmakat, kifejezetten zenészek, producerek és énekesek számára.

2018-ban egy saját YouTube csatornát is elindított, amely jelenleg 30.000 feliratkozóval rendelkezik, és amelyen zeneipari szakértőként heti szinten foglalkozik iparági témákkal, érdekességekkel és kulisszatitkokkal.

2020 elején pedig egy új, filmes csatorna is bekerült a repertoárba. Ez a Coolisszák, amely már szintén több, mint 3000 érdeklődővel büszkélkedhet.

MINT MANAGER ÉS ZENEI MARKETING SZAKEMBER
Bánkuti Dani sohasem dolgozott managerrel az évek során, minden operatív feladatot (kapcsolatépítés, marketing, fellépések szervezése stb.) ő szervezett és talált ki a projekten belül, amelyek szintén teljesen önerőből és önfinanszírozásból valósultak meg. Mondhatni, a manageri feladatok, már karrierje nulladik napjától az ő nyakába szakadtak.

  • Foglalkozott bookinggal és rendezvények szervezésével. (Hiszen ezek szükségesek ahhoz, hogy nekik, vagy a rajtuk keresztül érkező külföldi előadóknak legyen hol fellépni.)
  • Mivel végzettsége szerint félig-meddig marketinges, félig-meddig újságíró, így a zene mellett social media managerként és márkaépítő tanácsadóként is dolgozik kisebb cégeknek, már egészen a közösségi média megjelenése óta. Nemzetközi projektjei élén is többször segített be közösségi média és marketing feladatokba az akkori kiadónak és a vele együttműködő művészeknek. Ez az óriási tapasztalat segítette hozzá, hogy lássa hogyan működnek magasabb szinten a dolgok.
  • A mai napig foglalkozik cégek vagy magánszemélyek marketing és márkaépítési tanácsadásával, esetenként operatív feladataival, ugyanis a kezdetek óta imád “eladni”, legyen szó zenéről vagy bármilyen más termékről.
  • 2017 végén döntött úgy, hogy specializálódik a marketing szakmán belül, és a továbbiakban csak a zenével kapcsolatos tevékenységekkel és projektekkel foglalkozik, mint zenei marketinges (rendezvények, klubok, előadók, fesztiválok marketing feladatai, márkaépítés, tanácsadás stb.)
  • Zeneipari szakértőként a hazai médiában is számos alkalommal kérik ki a véleményét. Többször szerepelt már a Petőfi TV, RTL, TV2 műsoraiban, szakmai nyilatkozatait pedig különböző online és offline publicisztikák is lehozzák.
  • 2020-tól kezdve néhány tanítványa útját közvetlenül is egyengeti, mint zeneipari manager, zenei mentorvagy éppen háttérproducer. Célja, hogy átadja nekik mindazt a zeneiparban szerzett tapasztalatot, amelyet az elmúlt 20 évben gyűjtött a szakmában.
  • 2020-ban rengeteg magyar zenei projektbe, így számos podcast, partysorozat, magazin vagy konferencia létrejöttét segíti jelenleg is, mint külső zeneipari szakértő.

MINT LABEL MANAGER
Zeneipari szakemberként számos kiadónál sikerült tapasztalatot szereznie, a legkülönbözőbb szerepkörökben.

Az első igazi tapasztalat, a Bárány Attiláékkal közösen alapított B-sensual kiadó volt, ahol ugyanezen név alatt jelentek meg közös dalaik is.

Miután kivált a B-sensualből, másodmagával S+ néven indított saját kiadót. Bánkuti Dani ennek a projektnek a keretében már akkor is segített feltörekvő producereknek, akik közül mostanra jó páran befutott előadók lettek. 

A svájci/német szerződés alatt ezt a kiadót abba kellett hagyniuk, ám így is rengeteg háttérmunkában vett részt más nagy kiadóknál. Ilyen volt például a Kontor vagy a Houseworks, illetve később a Universal, ahol a szerző egy évig volt gyakornok.

2021-től saját alkiadót indított az MPW keretein belül, ahol, mint producer tevékenykedik. Ezzel a kiadós tevékenységgel a hazai zenészek, producerek, és énekesek karrierjének beindítását szeretné támogatni.

MINT TANÁR, ZENEI MENTOR ÉS OKTATÓ
Bánkuti Dani zenészek, producerek, énekesek, előadók oktatásával lassan több, mint 4 éve foglalkozik. Bár az irány teljesen véletlenül jött, azóta mégis ez az egyik legnagyobb szerelemprojektje.

  • Privát zenekészítés oktatásokon és magánórákon, vagy a producer képzésen kívül, zenei tartalomgyártóként, a Magyar Producer Workshop keretein belül is készít oktató videókat. Offline rendezvényeken is tart előadást, valamint gyakran jár szakmai találkozókra, konferenciákra és kerekasztal beszélgetésekre, mint zeneipari szakértő.
  • Meghívott előadóként különböző tréningeken, iskolákban és tanfolyamokon is tanít zenei karrierrel kapcsolatos ismereteket. (Ilyen például az önmanagement, zenei márkaépítés, zenekészítés, zene technológia, zeneipari ismeretek, zene biznisz, kapcsolatépítés és további kapcsolódó témák.)

Zeneipari mentorként sok kezdő és befutott előadó útját egyengeti, akiket rendszeres konzultációkkal, zenekészítés magánórákkal, többek között Logic X, Ableton, Sound Design oktatással is segít álmaik megvalósításában. Akár az MPW budapesti irodájában, akár online.