Dalszerző Biblia

Elakadtál a zene alkotásában, írásában, nem tudod befejezni és inspirációra van szükséged?

Vagy csak ki akarnál kerülni az eddig megszokott zenei komfortzónádból?

Vagy csak szeretnéd megtanulni a dalszerzők legsűrűbben használt trükkjeit, technikáit a mai zenékben?

Ez a könyv erről szól! Mutasd a könyvet!
konyv_mockup_dalszerzobibla

EZ A KÖNYV TÖBB SZEMPONTBÓL IS KÜLÖNLEGES.

  1. Non lineáris
    Bármikor, bárhol ki lehet nyitni, bármilyen fejezetnél, ugyanis a könyv első fele csupa-csupa dalszerzési tippet és technikát, érdekességet tartalmaz, amit BÁRMILYEN stílusban lehet alkalmazni vagy csak inspirálódni belőle, vagy csak megtanulni a tudatos zeneszerzés technikáit.
  2. Interaktív játék
    A könyv második felében egy interaktív zenei játékot találsz (amit a könyv mellé járó dobókockával kell játszani). Dobj az adott kategóriára (producer kihívások, struktúra, dallam, harmónia) és a dobott szám mellé tartozik egy utasítás, amit valamilyen módon bele kell építeni a munkafolyamatba, ezzel segítve, hogy mindenki garantáltan kikerüljön a zenei szokásaiból, berögződéseiből, komfortzónájából. Ha nem erre használod, akkor simán gyakorlásra, és új technikák elsajátítására is tökéletes (akár kockák nélkül).
  3. Letölthető (és folyamatosan bővülő) digitális tartalom
    A játékokhoz található példák letölthetőek, MIDI fájlok formájában továbbá folyamatosan bővül rengeteg dalszerzési segédlettel (hangminták, midik stb.)
  4. Zeneelméleti gyorstalpaló
    A könyv leginkább teljesen kezdőknek, és laikusoknak segít (ugyanakkor a haladók is bátran használhatják), így tartalmaz egy nagyon gyors, lényegre törő zeneelméleti gyorstalpalót is, ahol teljesen alapoktól meg lehet tanulni, vagy éppen ismételni a zeneelméleti alapokat.
  5. A könyv „újraolvasási faktora” elég magas, hiszen a tippek minden élethelyzetben és zenében teljesen másképpen működnek
  • Átlátod majd a népszerű zenék felépítésének miértjeit
  • Túllendülhetsz a kiégésen, megrekedésen
  • Profik által használt dalszerzési technikákat kapsz, amelyek szinte minden stílusra alkalmazhatóak
  • Megtudod, hogy mitől nem unalmas egy zene
  • Kikerülsz a 8 ütem loopnyi ötletek csapdájából
  • Be fogod tudni fejezni a félkész ötleteid, projektjeid
  • Interaktív játékok segítségével folyamatosan tudsz inspirációt meríteni a könyvből – kiszakít az eddigi komfort zónádból
  • Ötleteket, tippeket kapsz, a megvalósítás már csak rajtad áll
  • Megtanulod a tudatos zeneírás alapjait

Milyen stílusú zenére jó a könyv? A könyvben található útmutatók, javaslatok gyakorlatilag az összes népszerű stílusra alkalmazhatóak, ha csak egy mondatban kell kifejezni, akkor bármilyen könnyű zenére tökéletes tippeket ad (legyen ez pop, trap, techno, house, rock, és még sorolhatnám).

MUTATJUK MILYEN TÉMÁKAT ÉRINT A KÖNYV!

I. A modern könnyűzene íratlan összefüggései, szabályszerűségei
  • Mitől kapcsolódunk egy zenéhez
  • „Egy sztori mindenek felett”
  • Keretrendszerek, avagy a zenei homokozók
  • Hol csúsznak el a dalszerzési folyamatok?
  • Mitől kötődnek, kapcsolódnak a hallgatók a zenéhez?
  • Szerkezeti felépítés – A/B/C szekciók
  • Kérdés / válasz technika
  • Hogyan szakadjunk ki az unalmas 8 ütemes félkész ötletekből?
  • Csúcspontok, energiaszintek, dinamikák a zenében
  • Kontraszt
  • Energiaszintek tervezése
  • Átmenetek az energiaszintek között
  • Hangszerelés és az energiaszintek
  • Akkordfűzések és az energiaszintek
  • Ritmus és az energiaszintek
  • Sound design és az energiaszintek
  • Hangszeres játékmódok
  • Énekkel való játék
  • Effektek
  • A fülbemászó refrén nyomában
  • Félkész zene befejezése Önmagunk ellenőrzése / demó-rák
  • Zeneelméleti gyorstalpaló
  • Hangok, jelölések
  • Hangközök
  • Skálatan
  • Akkordok, hármashangzatok
  • Funkciók
  • Ritmika
II. Inspirációs ötlet kosár alkotói válság ellen
  • Producer tippek / kihívások
  • Harmónia / akkord tippek
  • Dallamtippek
  • Ritmus tippek
  • Struktúra tippek

KINEK SZÓL EZ A KÖNYV ?

Teljesen kezdőknek, laikusoknak:

Akik képbe szeretnének kerülni a dalszerzés alapjaival, trükkjeivel és megtanulják a tudatos dalszerzést. Gyakorolják, kipróbálják az új és régi technikákat, ráadásul garantáltan minden kezdő sokat fog fejlődni a könyv által, és másképp fog tekinteni ezután a zeneírásra.

Haladóknak és profiknak:

Akik a tudásukat szeretnék bővíteni, esetlegesen „befoltozni” a hiányokat, vagy konkrétan inspirálódásra, projektek befejezéséhez, új technikák megtanulására, de alkalmazható akár komfortzónából való kilépésre egyaránt.

A KÖNYVRŐL

Vajon Neked is tetszeni fog és tudsz majd belőle tanulni?
Az olvasók visszajelzései alapján biztosak vagyunk benne, hogy IGEN!

“Tudod mi a jó a zenében? Hogy felemel, elveszhetsz benne, segít, ha elakadtál, sőt akár új utakra is hívhat… Ha pedig Te vagy az alkotó, még az írás, a hangok, hangszerek öröme is megadatik számodra. S ha megrekedtél, elvesztetted valamiért, akkor csak fellapozod és garantáltan ötleteket, inspirációt nyersz, hogy megihletődj, és újra elvarázsolhass másokat a saját zenéddel, bármi is történik éppen a világban.
Dani pedig, a tőle megszokott lazasággal és profizmussal fog Téged ebben segíteni ritmusokkal, szólamokkal basszusokkal, zenei struktúrákkal, játékos formában is.
Ez lesz az a kötet, ami nem hiányozhat a te polcodról sem, ha zenével foglalkozol.”
Máté Brigi

NE RENDELJ ZSÁKBAMACSKÁT!

Most értem a könyved végére. Próbáltam jegyzetelni magamnak közben, de sokszor azon kaptam magam, hogy elfelejtettem, mert értelemszerűen beszippantott a sztori. Meg szerintem bárkit, aki érdeklődik a téma iránt. Az mindenképpen tetszett és személyessé tette az anyagot (lehet, hogy az előző könyvekben is volt ez, de de őszinte leszek azokat nem olvastam) szóval, hogy sok kajás/filmes hasonlatot tettél bele. És ugye azért aki követ, vagy nézi a műsoraitokat, tudhatja, hogy mindkettő után érdeklődsz és szereted. Ami nekem mindenképpen hasznos volt, az A-B-C,stb szekciók, dalfelépítések. Nyilván tisztában voltam velük, de te azért mélyen belementél és egy laikus, vagy kezdő vagy bárki nem figyeli ezeket ilyen mélységében. Én sem. (Bár az is tény, nem is írok ilyen dalokat.) Ugyanúgy azt érzem (jó értelemben), hogy az energiaszintes témakört is kimaxoltad. Az viszont csak az én véleményem, hogy ha így be is seggeli ezt az ember

lehet ezt ilyen tudatosan csinálni? Úgy érzem azért kell hozzá az ember is, hogy valamilyen szinten érezze. De lehet tévedek. Én személy szerint a zenére mindig úgy teki!ntek, hogy valamennyire érezze az ember ezeket a feszültségeket és azok oldását. Lehet, hogy fogalma sincs róla, és miután a könyvedet elolvassa akkor tudatosul, hogy hú egyébként ezekre gondoltam, csak nem tudtam magamnak megfogalmazni. Viszont ez a rész tetszett. Nem tudom pontosan az előző könyvekben mik és milyen mélységekben voltak, és szerintem 90%-ban egy értelmes ember, még ha laikus is felfogja miről írtál a könyvben, a maradék 10%-nak meg utánanéz, vagy kérdez. Azt kiírtam magamnak, hogy pont az energiaszintes részeknél írtál az automatizálásról. 

A hangtanos rész mindenképpen elkerülhetetlen volt a “játékokhoz”. Annak idején tanultam a zongora miatt, bár amikor tanultam nagyon nem érdekelt, szóval jó volt feleleveníteni. Ha másért nem, már csak azért az “apró” részért megéri a könyv. 😀 Mert ugye lusták az emberek, és itt meg egybe van gyűjtve az alap sztori. A “játékokat” biztosan meg fogom csinálni, mert imádom az ilyesmi, és ezzel jó sok ideig az egyénhez is ragasztottad a könyvet, mert amiket ott kértél, azok nem két perces dolgok azért. A két kedvencem, amivel fogom kezdeni ha lesz időm: egyrészt mindig is szerettem volna, hogy akkor van egy analóg szintim, és csak abból kitekert hangokkal csinálni valamit, illetve a másik ami “meglepett” de így tök felbiztagatta a fantázim, hogy egy meglévő hangszerelt projektból töröljünk ki négy sávot.

Szóval nem tudok jól írni, megfogalmazni dolgokat, a lényeg, hogy szerintem klasszul összeszedett dolog. Pláne, hogy ott van kézben, pláne hogy lehet tudni hogy a szerzőt bármikor el lehet érni a plusz kérdésekkel. Pláne, hogy ahogy mondtam az emberek lusták és szeretik kézhez kapni a dolgokat, és pláne hogy magyarul van.

Kalisession

„A könyv olvasását leginkább ahhoz az élményhez tudnám hasonlítani, mint amikor egy témában nálad okosabb emberrel beszélgetsz, aki nem akarja minden mondatában ezt kényszeredetten bizonyítani és ezáltal kisebbség érzetet és témától való elfordulást eredményezni benned. Ez a könyv igazán olvasmányos olvasmány, tele kreatív és emészthető hasonlatokkal (vigyázz szószerint értem), ami betekintést enged egy szubjektív és nehezen tudományosítható művészeti ág, törvényszerűségeibe, merthogy igenis vannak. Teljesen kezdő, zenekészítés iránt érdeklődő szemmel olvasva nyilván rengeteg új információba futottam, nagyon hasznos keretrendszert kaptam a zenéről való gondolkodáshoz, annak strukturálásához. De abban is biztos vagyok, hogy a több tíz oldalon keresztül felsorakoztatott tanácsok és megoldási javaslatok között az is talál magának relevánsat, aki már régóta foglalkozik zenekészítéssel, márcsak a nagyszámok törvénye miatt is. Szóval nem egy klasszikus olvasói élményt nyújt a könyv kézhezvétele (bár feltételezem legkevésbé volt ez a célja), cserébe viszont inspiratív, motiváló és ami a legfontosabb cselekvésre késztet és kimozdít az alkotói válság és megrekedtség passzív mozdulatlanságából. Szóval igen, bizalommal ajánlom!”

Gönczöl Csenge

 

“Több, mint egy éve próbálod a tudást belém verni mentoromként. Az új könyved elsők között kaptam kézhez és nagyjából két délután alatt végeztem vele. Könnyen olvasható és jól vezette a gondolataimat is. Olvasás közben, bármit kezdtem hiányolni, az hamarosan meg is érkezett már az adott fejezetben. Nem csak rendszerezi az általad tanított dolgokat, de közben rávilágított arra is, hogy voltak témakörök, amire a korábbi órákon vagy nem figyeltem eléggé vagy már elfelejtettem. A könyv most polcra kerül és függetlenül attól, hogy a 8 baros csapda jelenleg elkerül, az egyik következő projectemet biztosan a könyv második felében található játékra alapozom majd. Ajánlom a könyvet azoknak is, akik Önerőből próbálnak dalokat írni és azoknak is, akiknek bár van kitől tanuljanak, mégis kíváncsiak a zeneírás egy másik megközelítéséhez. Köszönöm és gratulálok.”

Győrvári Gábor

HONNAN TUDOD, HOGY HITELES ÉS SZAKMAI A KÖNYV?

A könyv több profi zenész, zenetanár, producer segítségével és tanácsaival készült el. Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk össze közösen, hogy mind tudásanyagban és tippekben hiteles segédlet legyen mind a zenédnek, mind pedig számodra.

MENNYIBE KERÜL A KÖNYV?

és hogyan juthatsz hozzá?
Mindezt, a fentebb részletesen kifejtett tudás, mindössze 5990 Ft-ért a Tiéd lehet!

Kényelmes és gyors szállításházhozszállítást és a csomagautomatákba való szállítást a Foxpost végzi, így már a feladástól kezdve nyomon tudod követni a könyv útját, vagy akár módosítani a kiszállítás dátumát. Alapesetben külföldre nem szállítunk. Ennek egyszerű oka van: maga szállítási költség. Ebben az esetben azt javasoljuk, ha teheted, inkább egyeztess egy hozzátartozóddal vagy barátoddal, és kérd az ő magyarországi címére a csomagot. Ha nem jelent gondot a magas szállítási költség, kérlek írj e-mailt az info@mpwmedia.hu címre, hogy egyeztetni tudjuk a részleteket az adott országra vonatkozóan. Biztonságos kártyás fizetés A bankkártyás fizetés 100%-ban biztonságos megoldás, amely esetünkben a dán székhelyű Barion rendszerén keresztül történik. Milyen kártyával fizethetsz? MasterCard, Visa, Maestro, vagy Visa Electron kártyákat is gond nélkül elfogad a rendszer. Amennyiben nem szeretnél bankkártyával fizetniutánvéttel is kérheted, vagy akár a személyes átvételi ponton is ki tudod fizetni a könyvet, a Nyugati pályaudvarnál. Élménygarancia 1000%-ig biztosak vagyunk, hogy tetszeni fog a könyv, ezért 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Tehát, ha valami csoda folytán mégsem tetszik, és úgy gondolod, hogy semmilyen gyakorlatias dolgot nem találtál benne, akkor nincs más dolgod, mint visszaküldeni és szó nélkül visszafizetjük az árát!

INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

2 könyv vásárlása esetén ingyenes házhozszállítás biztosítunk

AKCIÓ

3 könyv vásárlása esetén nem csak a házhozszállítás lesz ingyen, de még a szerző 30.000 Ft értékű “Zene promóció és népszerűsítés” online tréningjét is AJÁNDÉKBA kapod!

Ha 4 könyvet vásárolsz egyszerre, a fentieken túl még egy 5000 Ft kedvezményt biztosító kupont is adunk, amelyet Bánkuti Dániel bármelyik személyes tanácsadására beválthatsz!

5 könyv esetén:
ingyenes szállítás
ajándék online tréning
5000 huf kedvezmény a személyes konziból
15-20 perces ajándék online beszélgetés ha kérdésed lenne bármiről

  • Fizess bankkártyával, banki átutalással, vagy utánvéttel!
  • 5 990 Ft
  • 180 oldalas szöveges tartalom
    folyamatosan bővülő letölthető tartalom (midik, segédletek) a könyvhöz
  • 14 napos pénzvisszafizetési garancia
  • bruttó ár, üzleti könyvként elszámolható
  • Megveszem

SZERZŐRŐL

Amit rólam érdemes tudni

Bánkuti Dániel az MPW media alapítójazeneipari szakértőzenei vlogger, mentor és a Zenei Karrier ÖnerőbőlZeneírás és kiadás Önerőből, a Telt Ház Önerőből, valamint a YouTube csatornaépítés c. zeneipari könyvek szerzője. 

Ismerheted zenei mentorként, az MPW több, mint 8 ezer követős szakmai csatorna, valamint a saját, több, mint 30 ezer követőt számláló Youtube csatornája vloggereként is. Ám az is lehet, hogy egy-egy online vagy offline előadásról ismered, esetleg cikkeivel és oktató videóival találkoztál már, ugyanis zenei tartalomgyártóként és producerként ezzel is foglalkozik.

MINT ZENEI PRODUCER ÉS ELŐADÓ Zenei producer DJ-ként alapította meg akkori társával, Klinger Danival Magyarország egyik legelső producer duóját, a FlameMakers-t. Ezzel a projekttel az ország szinte összes szórakozóhelyét körbe turnézták, eljutottak a vidéki, és a hajógyári sziget legendás klubjaitól, egészen a Balaton Sound nagyszínpadáig. Sokat szerepeltek vele a médiában is, dalaikat (illetve olyan dalokat, amelyekben közreműködtek) játszotta szinte az összes rádió, és vendégként meghívták őket az akkoriban fellelhető összes TV-műsorba is. A projekt sikerét mutatja, hogy eljutottak vele Németországba, Ausztriába, Svájcba, Szlovákiába, Ukrajnába és Szerbiába is az évek során. Nem hiába, hiszen a formációt 5 alkalommal jelölték a Magyar Lemezlovas Egyesület “év producere” címre. Több klubhimnusz is született a kezük alatt, a zenéiket pedig a rádióban és az ország legnagyobb szórakozóhelyein játszották. A hazai szakmából szinte mindenkivel dolgoztak, aki számít, hol, mint zenei társproducer, hol, mint ghostproducer. 2012 után egy többéves külföldi szerződésnek köszönhetően a FlameMakers története a világ egyik legnagyobb dance kiadójánál folytatódott. Daniék itt a legnagyobb pop előadók, énekesek mellett, – mögött, – alatt dolgozhattak, úgy, mint Timati, P Diddy, Kalenna, DJ Antoine, Mario Winans, Akon, Pitbull, Snoop Dogg, Timbaland, Craig David, Busta Ryhmes, Eve, Flo Rida, Scooter. Az 5 év alatt Németországban, Ausztriában és Svájcban 3 arany, illetve platinalemezt zsebeltek be albumeladásokból. Rengeteg dal, amelynek születésében zenei producerként közreműködtek, többször is vezette a külföldi iTunes eladásokat, vagy rádiós listákat.  Svájc területén pedig saját mixlemezük is jelent meg (fizikai formátumban). 2016-tól, kiadói problémák miatt, a FlameMakers projekt a szerződés lejártáig szünetelt, ezért Dani még ugyanebben az évben egy független, szóló edm projektet bocsájtott útjára, Dan Domino néven. Ezzel 1 év alatt sikerült elérni, hogy a legnagyobb nemzetközi sztárelőadók, illetve rádiók játsszák a dalait, mint például Tiesto, Fedde Le Grand, David Guetta, W&W, Avicii, Chuckie, Deorro és BBC Radio 1.
MINT A MAGYAR PRODUCER WORKSHOP (MPW) ALAPÍTÓJA 2017 januárjában indította el zeneipari szakértőként Magyarország egyetlen zenével foglalkozó oktatócsatornáját, amelyre ma bátran mondhatjuk, hogy az ország egyik legjobban fejlődő zeneipari kezdeményezése és közössége. A közösség és az információkkal és oktatóanyagokkal megjelenő műsorok nemcsak a kezdő zenészeket, hanem a profikat is segítik. A csatorna adásait hétről-hétre többezren követik, nem is csoda, hiszen rengeteg szakmai interjúval és zeneipari érdekességgel büszkélkedik. 2018 óta már heti 2 alkalommal zenekészítést segítő tartalmakkal is jelentkezik. A műsorokhoz egy óriási, összetartó, egymás segítő közösség is szerveződött. Ennek a csoportnak szervezett már több, mint 5 alkalommal, közel 500 fős zenei konferenciákat Bánkuti Dani, amelyeken elismert, külföldi zenei tech gyártók (pl. Universal Audio) képviselői is vettek részt meghívott vendégként. 2018 őszétől a műsorhoz csatlakozott Magyarország egyik legjobb hangmérnöke, Sellyei Tamás is, így az irodából saját stúdióba költözött műsor heti adásai már az ő társaságában zajlanak. A műsor szakmai színvonalát a hazai zeneipari szakma krémje is elismeri, ezért is támogatják teljes vállszélességgel a kezdeményezést.
MINT ZENEI TARTALOMGYÁRTÓ A szerző YouTube szakértőként több YouTube csatornát is felépített 2017 óta, amelyekhez heti rendszerességgel készít zenei vagy ehhez kapcsolódó tartalmakat. Ezek egyike a Magyar Producer Workshop közel 10 ezer követővel rendelkező csatornája, amely két, egyenként 3600 főt is meghaladó zárt csoporttal rendelkezik, ahova a szerző hétről-hétre készít tartalmakat, kifejezetten zenészek, producerek és énekesek számára. 2018-ban egy saját YouTube csatornát is elindított, amely jelenleg 30.000 feliratkozóval rendelkezik, és amelyen zeneipari szakértőként heti szinten foglalkozik iparági témákkal, érdekességekkel és kulisszatitkokkal. 2020 elején pedig egy új, filmes csatorna is bekerült a repertoárba. Ez a Coolisszák, amely már szintén több, mint 3000 érdeklődővel büszkélkedhet.
MINT MANAGER ÉS ZENEI MARKETING SZAKEMBER Bánkuti Dani sohasem dolgozott managerrel az évek során, minden operatív feladatot (kapcsolatépítés, marketing, fellépések szervezése stb.) ő szervezett és talált ki a projekten belül, amelyek szintén teljesen önerőből és önfinanszírozásból valósultak meg. Mondhatni, a manageri feladatok, már karrierje nulladik napjától az ő nyakába szakadtak.
  • Foglalkozott bookinggal és rendezvények szervezésével. (Hiszen ezek szükségesek ahhoz, hogy nekik, vagy a rajtuk keresztül érkező külföldi előadóknak legyen hol fellépni.)
  • Mivel végzettsége szerint félig-meddig marketinges, félig-meddig újságíró, így a zene mellett social media managerként és márkaépítő tanácsadóként is dolgozik kisebb cégeknek, már egészen a közösségi média megjelenése óta. Nemzetközi projektjei élén is többször segített be közösségi média és marketing feladatokba az akkori kiadónak és a vele együttműködő művészeknek. Ez az óriási tapasztalat segítette hozzá, hogy lássa hogyan működnek magasabb szinten a dolgok.
  • A mai napig foglalkozik cégek vagy magánszemélyek marketing és márkaépítési tanácsadásával, esetenként operatív feladataival, ugyanis a kezdetek óta imád “eladni”, legyen szó zenéről vagy bármilyen más termékről.
  • 2017 végén döntött úgy, hogy specializálódik a marketing szakmán belül, és a továbbiakban csak a zenével kapcsolatos tevékenységekkel és projektekkel foglalkozik, mint zenei marketinges (rendezvények, klubok, előadók, fesztiválok marketing feladatai, márkaépítés, tanácsadás stb.)
  • Zeneipari szakértőként a hazai médiában is számos alkalommal kérik ki a véleményét. Többször szerepelt már a Petőfi TV, RTL, TV2 műsoraiban, szakmai nyilatkozatait pedig különböző online és offline publicisztikák is lehozzák.
  • 2020-tól kezdve néhány tanítványa útját közvetlenül is egyengeti, mint zeneipari manager, zenei mentorvagy éppen háttérproducer. Célja, hogy átadja nekik mindazt a zeneiparban szerzett tapasztalatot, amelyet az elmúlt 20 évben gyűjtött a szakmában.
  • 2020-ban rengeteg magyar zenei projektbe, így számos podcast, partysorozat, magazin vagy konferencia létrejöttét segíti jelenleg is, mint külső zeneipari szakértő.
MINT LABEL MANAGER Zeneipari szakemberként számos kiadónál sikerült tapasztalatot szereznie, a legkülönbözőbb szerepkörökben. Az első igazi tapasztalat, a Bárány Attiláékkal közösen alapított B-sensual kiadó volt, ahol ugyanezen név alatt jelentek meg közös dalaik is. Miután kivált a B-sensualből, másodmagával S+ néven indított saját kiadót. Bánkuti Dani ennek a projektnek a keretében már akkor is segített feltörekvő producereknek, akik közül mostanra jó páran befutott előadók lettek.  A svájci/német szerződés alatt ezt a kiadót abba kellett hagyniuk, ám így is rengeteg háttérmunkában vett részt más nagy kiadóknál. Ilyen volt például a Kontor vagy a Houseworks, illetve később a Universal, ahol a szerző egy évig volt gyakornok. 2021-től saját alkiadót indított az MPW keretein belül, ahol, mint producer tevékenykedik. Ezzel a kiadós tevékenységgel a hazai zenészek, producerek, és énekesek karrierjének beindítását szeretné támogatni.
MINT TANÁR, ZENEI MENTOR ÉS OKTATÓ Bánkuti Dani zenészek, producerek, énekesek, előadók oktatásával lassan több, mint 4 éve foglalkozik. Bár az irány teljesen véletlenül jött, azóta mégis ez az egyik legnagyobb szerelemprojektje.
  • Privát zenekészítés oktatásokon és magánórákon, vagy a producer képzésen kívül, zenei tartalomgyártóként, a Magyar Producer Workshop keretein belül is készít oktató videókat. Offline rendezvényeken is tart előadást, valamint gyakran jár szakmai találkozókra, konferenciákra és kerekasztal beszélgetésekre, mint zeneipari szakértő.
  • Meghívott előadóként különböző tréningeken, iskolákban és tanfolyamokon is tanít zenei karrierrel kapcsolatos ismereteket. (Ilyen például az önmanagement, zenei márkaépítés, zenekészítés, zene technológia, zeneipari ismeretek, zene biznisz, kapcsolatépítés és további kapcsolódó témák.)

Zeneipari mentorként sok kezdő és befutott előadó útját egyengeti, akiket rendszeres konzultációkkal, zenekészítés magánórákkal, többek között Logic X, Ableton, Sound Design oktatással is segít álmaik megvalósításában. Akár az MPW budapesti irodájában, akár online.